AWESOME ++

Vilken kväll. Vilken natt. Inte alls lika rolig morgon. Gårdagen var verkligen galen och nu mår man verkligen som man förtjänar. Klockan går så fort när man ligger här i sängen och glor på tv och halvsover. Jag törstar ihjäl och vill gå ner och hämta ett stort kallt glas vatten med is samt koka mig lite kaffe. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag orkar det.

Snart måste jag i vilket fall gå upp och duscha, fixa naglarna och packa. Beger mig ju till Stockholm riktigt tidigt imorgon bitti.

¨
Denna vecka kan komma att innehålla mycket. Mycket som händer och stora beslut som skall tas.

Kommentarer
Postat av: Teobeatrice

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-07-13 @ 08:24:03
URL: http://teobeatrice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0