FRÅN OCH MED DU

Kom precis hem från Fia å Ante. Fia och jag tog en sväng på staden/marknaden i förmiddags och sedan åkte vi hem till dom och åt m.m. Mys! Borde springa in i duschen nu och börja göra mig iordning men jag målade precis naglarna så då fördriver jag tiden i sängen med datorn och en massa musik medans dem torkar.

Ikväll blir det nog en galen kväll, det känner jag på mig. Det blir födelsedagsfirande och Hugo. Jag ska fira att jag tog min sista antibiotikatablett idag. Även fast det inte är bra.. I vilket fall blir man ju inte särskilt partysugen i detta väder men nu ska jag inte tänka på det, jag ska inte titta ut och jag ska ladda med en grymt bra spellista på spotify.


skål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0