GÖTELABORG

I fredags gick vi upp svintidigt för att åka till Götet. Tre tjejer och en jädrarns släpvagn. Det började med lite problem med släpvagnen och fortsatte definitivt med ännu mer problem med släpvagnen. Men vi var glada endå.

En sjukt kul roadtrip. Lekar, sång och en massa stopp på vägen. Sedan kom vi äntligen fram till hotellet och det var så najs. Vi duschade och fixade oss, lyssnade på musik och drack vin. Sedan begav vi oss ner mot staden för att kika i lite butiker och för lite shopping. Senare begav vi oss till lilla london där det blev massa gott käk och drinkar. Kvällen avslutades med öl/cider på hotellet.

Igår tänkte jag hänga med lite vänner ut och dansa, men jag ångrade mig i sista sekunden och blev hemma istället. Vilket jag faktiskt inte ångrar. Kom precis hem för en liten stund sen då mamma och jag har varit och handlat lite underkläder, och om ett tag kommer mormor för att fixa naglarna. Mysdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0