IM GONNA MAKE YOU FEEL ALRIGHT

Om en timma börjar jag jobba. Dags att jag sätter lite fart. Igår var det fullt upp hela dagen på jobbet och antagligen blir det detsamma idag. Det gillas. Halva reapriset på allla reavaror på kappahl just nu! Kom och fynda förbövelen! Efter jobbet kommer min bästa faster hit för att fixa naglarna! Annars så blir det lugnt ikväll. Jobb hela helgen.

Just det! Nu sätter jag igång med naglar igen till 100%, då jag sagt ifrån till många på grund av tidsbrist. Så vill ni ha naglar, ring, smsa, skriv här, eller vad som helst. Förlängning, förstärkning, mainkyr, fil och lack, dekoration m.m.

Föresten så har jag bokat in mig på två dagars utbildning i Stockholm snart. Längtar!


Kommentarer
Postat av: frida

vad tar du för förlängning då? :)

2010-08-13 @ 21:52:19
URL: http://fridaellen.blogg.se/
Postat av: Sara

300 kr :)

2010-08-14 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0