JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN?

But that's alright because I like the way it hurts.

Har precis invigt den nya kaffebryggan. Eftersom jag slog sönder den gamla igår.. När som helst ska jag springa upp för att sminka mig och göra mig iordning. Sedan blir det fika med Emma. Ska försöka hinna med att hitta några bra bussbiljetter till Stockholm först också eftersom jag åker dit på måndag.

Jag, i Stockholm, själv. Hur ska detta gå. Bo på hotell själv, hur kul kan det va? Kanske rätt kul endå? Mja, det ska faktiskt bli helt sjukt kul nu när jag tänker efter. Och naglar, det är ju alltid roligt. Det kommer bli bra.


Igår var nervöst och det var annorlunda. Jag gjorde vad jag kunde och jag hoppas att det räcker till..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0