MORNING

Sitter här och dricker latte macchiato. Har inte druckigt det på länge och nu när jag nu tog min första klunk så kom jag och tänka på skolan och studenten. Under hela sista skolåret kan man säga att jag levde på latte macchiato.

Eftersom jag inte börjar jobba förens 14 idag så tänkte jag passa på att gå upp tidigt och fixa och styra med lite saker. Imorgon har jag min första lediga dag på 9 dagar tror jag det är. Det ska bli skönt och jag ska verkligen ta vara på dagen. Då blir det att styra ännu mer.

På eftermiddagen blir det resebyrån också. För er som inte vet så åker jag och tre vänner till Asien i tre månader i Januari. Vi har preliminärbokat en resa men har förmodligen hittat en ännu bättre så det blir antagligen att boka om.

Nae nu blir det att fixa lite. På återseende. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0