SHALOM

Jag vill förändra min blogg lite. Designen och dom där kategorierna där uppe. Jag har verkligen försökt flera gånger men jag suger ju på det. Förstår mig verkligen inte på det. Hojta till om du är duktig och har lust att hjälpa till!

Hur som helst. Jag mår inte på topp. Är trött och känner mig lite nere. Dock inte så konstigt eftersom jag går på antibiotika IGEN. Jag har nämligen fått en stor fet böld under min ena armhåla. Den är stor, den är ivägen och den gör fruktansvärt ont. Nu är det bara hoppas på att den går bort av medicinen så att det inte är någon annan slags knöl.

Jag är ledig nu på förmiddagen då jag inte börjar jobba förens ett. Skönt faktiskt. Jag ska dricka enormt mycket kaffe och måla naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0