TING-A-LING-A-LING

Varför går helgerna alltid så otroligt fort? Speciellt när man är ledig.. I fredags var det en rätt körig dag med nagelkund, läkarbesök, hämta lillsis på skolan m.m. Och på tal om läkarbesök så är jag så jävla trött på att dom aldrig vet vad det är, chansningar hela tiden. Blir det inte bra nu så vet jag inte vad jag gör, det är verkligen pain in the ass..

Senare på kvällen blev det god mat, mys med la familia och massa akrylmålande. Kvällen avsultades sedan med en kväll på dansgolvet med mina kära. Riktigt lyckad kväll! Gårdagen var seg och inte alls rolig. Gjorde jag ens någonting vettigt? Mja, jag drack mest kaffe och pysslade med olika slags naglar. Som jag skrev till olivia, det känns som jag är gift med naglar. Jag kanske är det..

Idag blir det också en slappdag. En helt vanlig söndag så att säga. Ska även fixa lite med olika slags projekt. Sedan kommer Otto hit för att fixa naglarna, samt pedikyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0